מדיניות רכישת כרטיסים לכלל אירועי התרבות מרכז קהילתי חוף אשקלון:
- תשלום באתר הינו בכרטיסי אשראי בלבד. על הרוכש לוודא כי בעת ביצוע הרכישה מילא פרטי זיהוי מדויקים ועדכניים.
- תשלום במזומן או המחאה במשרד גבייה במרכז הקהילתי.
- אין אפשרות להחליף כרטיסים שנרכשו באתר בכרטיסים למופע/אירוע אחר.
- יש להציג את אישור הרכישה ביום האירוע/המופע שקיבלת למייל ביום הרכישה או לחילופין תעודה רשמית מזהה שבאמצעותה בוצעה ההזמנה.
מדיניות הביטולים-
- ביטול עסקה יתבצע טלפונית מול מוקד הגבייה של המתנ"ס 08-6776417 או במילוי טופס ביטול באתר המתנ"ס.
- מדיניות ביטול עסקה לאחר רכישת כרטיסים, הינה בהתאם להוראות החוק הרלוונטיות (חוק הגנת הצרכן תשמ"א-1981 והתקנות שהותקנו לפיו).
- ביטול עסקה ניתן לבצע לא יאוחר מ-7 ימים, שאינם ימי מנוחה (ימי עסקים), לפני מועד האירוע/המופע, שבגינו התבצעה העסקה. בכל מקרה של ביטול יהיה הרוכש זכאי להחזר כספי, בהתאם למחיר ששילם בפועל, בניכוי דמי ביטול בסך של 5% ממחיר העסקה. לרוכש ו/או לכל מי מטעמו לא תהיה כל טענה כלפי המתנ"ס לגבי הניכוי האמור ועצם בקשת הביטול מטעם המזמין מהווה אישורו והסכמתו של המזמין לחיובו בדמי הביטול.
- לאחר מועד זה לא ניתן להודיע על ביטול ולא יינתנו כרטיסים חלופיים. ביטול שיתבצע פחות מ-7 ימי עסקים לפני האירוע/המופע יחויב בעלות המלאה של מחיר העסקה.
- בקשת מזמין להחלפת כרטיס, אשר רכש לאירוע/מופע מסוים בכרטיס לאותו אירוע/מופע, במועד אחר – כמוה כבקשת ביטול עסקה.
- לא ניתן לבטל כרטיסים בודדים ברכישה מרוכזת. לדוגמא: אם נרכשו 3 כרטיסים לא ניתן לבטל 1 מהם.
- במקרה של אי הגעה למופע /לאירוע לא יינתן זיכוי כספי.
- אם וככל שיבוטל אירוע/מופע על ידי המתנ"ס, יהא המזמין זכאי להחזר בגובה התשלום ששולם על ידו בפועל בקשר עם האירוע/מופע, וזאת כפיצוי מלא וסופי בקשר לביטול האירוע/מופע.
- אם וככל שאירוע/מופע שהוזמן יידחה, יעמוד הכרטיס שנרכש למועד המקורי בתוקף למועד החדש, או לחלופין, יהא המזמין זכאי לקבל החזר כספי מלא אם ביטל את הרכישה תוך 7 ימי עסקים מהיום בו הודע על השינוי כאמור, או עד ליום המופע/האירוע, לפי המוקדם.
- בביטול עסקה וזיכוי, הלקוח מחויב בהחזרת הכרטיס/ים למשרדי המתנ"ס עד יומיים לפני האירוע/המופע.
